Veuillez utiliser une version récente de Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari ou Microsoft Edge pour profiter au mieux de l'expérience.
Trouver un navigateur moderneEen laatste tip en niet de minste! Hoe ruim je je bureau op?
Of je nu zelfstandige of werknemer bent, werkt of studeert, je hebt een bureau nodig. Maar het is vaak synoniem met rommel. Ontdek hoe je jouw kantoor kunt opruimen met onze Home Organiser en onze aangepaste opbergoplossingen.
Ten eerste is er die lade die niet open kan omdat hij zo vol zit met troep. De pennen liggen naast de perforator, de markeerstiften van jouw dochter, het kompas van jouw zoon en vele andere! Breng orde op zaken door te beginnen met de 3 belangrijkste stappen voor efficiënte opslag:
verzamelen – sorteren – opruimen. Zodra dit is gebeurd, kan je de ideale lade met compartimenten ontwerpen.
Dat betekent vakken van verschillende grootte voor pennen en andere kantoorbenodigdheden
Hoe zit het met papierwerk? De papieren stapelen zich op en dossiers passen niet meer in jouw kantoor? Onze binnenhuisarchitect adviseert je planken te gebruiken met een hoogte van 33 cm, precies de hoogte van jouw dossiers.
Onze Home Organiser adviseert je om documenten op te bergen volgens de houdbaarheidsdatum.
De jaarlijkse verzekeringsafschriften mogen bijvoorbeeld één jaar worden bewaard, terwijl al de belastingen (TV, verkeer, enz.) vijf jaar moeten worden bewaard.
Als er een oplossing is voor dossierkasten, is er ook een oplossing voor de printer. Het is vaak imposant en onaantrekkelijk.
Zet het op een schuifplank, schuif het eruit om af te drukken. En met een vingerknip, verdwijnt het onder een plank.
Nu is het aan jou! Maak kennis met onze interieurontwerpers om het kantoor te ontwerpen dat bij jouw werk en jouw gewoonten past.