Meest gestelde vragen

Ontdek op maat gemaakte kasten van topkwaliteit bij Camber. Bekijk ons gamma aan stijlen en prijzen en vind antwoorden op jouw vragen over materiaal, service en installatie op onze FAQ-pagina.

Categorieën

Werken bij Camber
Professionelen, partners en pers
Administratief (factuur, BTW,...)
Levering en installatie
Specificaties voor de plaatsing
Prijzen en gamma
Camber service

Vragen

Is Camber een Belgisch bedrijf?
Hoeveel werknemers telt Camber?
Ik zou graag bij Camber werken. Hoe kan ik solliciteren?
Ik ben een vakman (architect, ondernemer, …) en verantwoordelijk voor grootschalige projecten of meerdere werven. Wie kan ik contacteren?
Ik ben journalist of influencer en wil Camber contacteren voor een artikel, interview of samenwerking. Wie kan ik contacteren?
Welk btw-tarief is voor mij van toepassing?
Hoe verloopt de betaling?
Hoe bereid je je voor op de levering en plaatsing van je Camber-kast?
De ruimte waar mijn kast moet komen, bevindt zich op een verdieping. Hoe verloopt de levering?
Hoeveel dagen zal de plaatsing van mijn kast in beslag nemen?
Plaatsen jullie kasten op chape?
Wat als er leidingen achter mijn kast lopen?
Er zijn meerdere stopcontacten in de ruimte waar ik een kast op maat wil plaatsen. Wat nu?
Wat zijn de prijzen voor kasten van Camber?
Zijn kasten op maat altijd duurder?
Welke materialen gebruiken jullie voor kasten op maat?
Met welke leveranciers werken jullie samen?
Is het mogelijk om kastdeuren te plaatsen op een bestaande kast?
Kan ik accessoires apart verkrijgen?
Hoe moet ik mijn kast reinigen en onderhouden?
Wanneer beroep doen op Camber voor mijn kasten op maat?
Ik wens een offerte van Camber voor een kast op maat. Moet ik hiervoor een afspraak maken in een showroom?
Ik heb een eerste afspraak gemaakt in een showroom. Hoe kan ik mijn bezoek voorbereiden?
Is de offerte met plan en 3D-simulatie gratis?
Wat zijn de openingsuren van de showrooms van Camber? Zijn de showrooms ook open op maandag?
Zijn de showrooms van Camber open tijdens het bouwverlof?
Waar bevinden jullie showrooms zich? Leveren en plaatsen jullie ook buiten België of Luxemburg?
Ik moet mijn afspraak helaas annuleren. Kan ik de afspraak verplaatsen en wie moet ik hiervoor contacteren?
Wat is de levertijd na het plaatsen van mijn bestelling?
Krijg ik garantie op mijn bestelling?
Ik ben doe-het-zelver. Kan ik mijn kast op maat zelf installeren?